Klachtformulier

    Uw medisch inhoudelijke vragen per mail mogen wij niet beantwoorden. Voor alle medische vragen dient u een afspraak te maken bij uw behandelend oogarts.


    Klachtenregeling

    Clientinformatie klachtenregeling Jongsma Medical

    De medewerkers van Jongsma Medical doen hun uiterste best om u goede zorg en diensten te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over het consult. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Allereerst omdat Jongsma Medical het belangrijk vindt dat u geheel tevreden bent. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om de dienstverlening te verbeteren.

    Voorleggen aan uw dienstverlener
    Wanneer u niet geheel tevreden bent over de werkzaamheden binnen onze organisatie is het raadzaam hier niet mee rond te blijven lopen. Veel klachten zijn gebaseerd op miscommunicatie of een verschillend verwachtingspatroon. Onze organisatie stelt het op prijs dat u contact opneemt, zodat wij in de gelegenheid zijn om uw onvrede weg te nemen. De ervaring heeft geleerd dat een groot deel van de klachten op deze manier verholpen kan worden.

    Indien u contact wilt opnemen kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Dit kan per e-mail klachten@jongsmamedical.nl of per post.

    Veilig Incidenten Melden (VIM)

    Jongsma Medical is een zelfstandig centrum dat altijd in beweging is. Dagelijks bezoeken en gebruiken grote hoeveelheden cliënten, begeleiders, leveranciers en ook medewerkers het gebouw.

    Nu kan het zo zijn dat u tijdens uw bezoek bijvoorbeeld tegen een (in uw ogen) onveilige situatie aanloopt, dan willen wij u de gelegenheid geven om dit aan ons te melden. Dit zodat wij de situatie kunnen oplossen en voorkomen in de toekomst.

    Hiervoor hebben wij de volgende procedure; via het e-mailadres klachten@jongsmamedical.nl kunt u uw bevindingen aan ons toezenden. Vermeld de datum van uw bezoek aan Jongsma Medical en beschrijf in korte bewoording de situatie. We zullen u per e-mail van een reactie voorzien met hierin een eventuele oplossing voor de situatie.

    Wij zijn binnen Jongsma Medical dagelijks bezig om zowel de zorg als de cliëntenervaring zo optimaal mogelijk te maken. Helaas kunnen wij en zien wij niet alles, daarbij kunt u ons helpen. Alvast bedankt.